Wednesday, February 16, 2011

Picnic at Port Dickson

Posted by FadhDeela at 10:08 PM
Reactions: 
aku nie banyak bnda nak update tp disebabkan kebizian keje xmampu nak update byk2..tp jgn risau pasti akan ada entry baru jugakk..kali nie aku nak cite pasal cuti Maulidur Rasul aku ari tu..ari tu aku g picnic kat PD..seronok giler..BBQ!! Mandi manda!! Mkn2!! aku g picnic ngan BFF aku Jue & famili akak dia..famili dia dah mcm famili angkat aku!! kami mmg rapat..

Baby Rayyan!!! Comey..

Jue & husband nyer!!

akak jue...Kak Chu

7 comments:

shamsiah shamsuddin said...

erm..g piknik..
baru je g aritu..
tapi nak ke pantai punya la jauh kena jalan...
kan2...

aibaks said...

kate de bbq? nape tak tunjuk masak pe? hehe..

cam best je gi piknik.. huhu..

zmanja said...

wah sonoknya....rasa nk g mandi pantai lakk

zmanja said...

wah sonoknya....rasa nk g mandi pantai lakk

fadhdeela said...

shamsiah: aah lg2 air ngah surut..tp mmg best la!!! seronokkk naik hitam dah muka nie

fadhdeela said...

aibaks: nak upload tp internet slow la mlm td..xpe jap2 ag kita upload lg :D

fadhdeela said...

zmanja: g la mmg best sbb dah lama xmandi laut

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review