Thursday, February 17, 2011

Pertunangan Ally Iskandar dan Aishah Zainal

Posted by FadhDeela at 11:47 AM
Reactions: 
Tahniah kepada Ally Iskandar yang telah selamat bertunang dengan Aishah Zainal, salah seorg peserta Gadis Melayu musim pertama. Nampak cantik bagai pinang di kapak2kan..hihihi Tema pertunangan diaorg kaler merah ngan hitam..sweeet sgtt!! kaler impian aku tu..suka tgk Ally Iskandar nie..comey jer!! Tahniah la erk semoga smpai ke jinjang pelaminnnn!!

Jom layan pic pertunangan diaorg!!! credit to LimauAis

minah nie aku ingt pakai tudung..xrupanyer!! huhu

16 comments:

Fairus Bin Mamat said...

BUKAN DULU DIA SYOK KAT ORANG LAIN KE..?

zmanja said...

cantik....suke warna tema dorang..merah itam!!

CaDLyNN said...

yela..ingtkan pakai tudung

fadhdeela said...

fairuz: dulu dia syok kat fara fauzana kalo xsilap

fadhdeela said...

zmanja: suka jugakk!! :P

fadhdeela said...

cadlynn: tu la masa gadis melayu dia pakai tudung x??huhu xlayan gadis melayu nie :P

Alin Liyana said...

cntik lah pic2 dia , photographer ke

DanieL AdiE said...

Tahniah buat Ally Iskandar..n tunangnya..

mummysyafie said...

cantik tema kaler merah hitam ni. taniah tuk ally dan tunang..

Zue Cancer said...

harapan je nak ngorat ally huhu..anyway engat tunang dia bertudung huhu..takpe mugkin jodoh

J.M.R said...

bertunang juga si ally nih..hehehe

fadhdeela said...

Alin: comey kan..Ally pun sweet jer tgk!!

fadhdeela said...

daniel: nak tolong jawabkan leh x??sama2 tahniahhhh :P

fadhdeela said...

mummyshafie: cantekkann..deela pun nak wat kaler tu la :P

fadhdeela said...

zue: tinggal harapan jer la zue..hihi tu la smua ingt minah nie pakai tudung

fadhdeela said...

JMR: akhirnyer... :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review