CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 27, 2011

Menu di Hari Minggu!!

waaahhh ari nie xg mana2 sbb mls sgt nak kuar..so duk umah jd suri umah tangga walaupun xkawen lg!! hihi pg2 bgn kemas bilikk sapu sampahh mop lantaiii....bnda yg paling aku suka wat bile wiken nie adalah MEMASAAAKKK!!!! walaupun aku masak xde la sedap mana..tp kadang2 kalo kwn2 aku mkn masakan aku siap tambah 2 3 pinggan hahahahahaha...!!! so ari nie aku masak:

ikan keli!!!

sayur campur!!!

aku tambahkan lg sedap nyer dengan........








Tadaaaaaaaaaaaaa...



















sambal belacan..

20 comments:

zati embong said...

hihi sedap!feveret jat O.o

Adzriel AB said...

wah... makan dgn nasi panas2... sedap tuuu..

Ibnushukran said...

perrhh.. sambal belacan xtahan 2... tnga lapar ni.. aaargggh.. haha

zOeY zAu YaH said...

sdpnya nampak ikn keli tu tp kite x mkn ikn sungai..haha terliur dah nih

wida said...

x makan ikan keli...takut tgk kepala dia,hehe

Zue Cancer said...

alamak hai...
awatla dila masak sedap sgt...
terase sgt2 la lapa skng..rase nak makan ikan keli tu hoohoh

saya YANA said...

terbaik la ikan keli tu... sedap3... tapi masak apa tu.. hehehe...

Edy Zaidi said...

terus lapar tgk ikan keli tu..aduiii

fadhdeela said...

zati: xtau la sedap ke x..hihi :p

fadhdeela said...

kak liza: btol tu!! mkn ngan nasi panas2 terbaikk la :P

fadhdeela said...

Ibnushukran: mmg best smbal belacan tu sbb bkn deela yg wat..hihi

fadhdeela said...

zOeY zAu YaH: xmkn ikan keli ke??rugi tu!! :P

fadhdeela said...

wida: la xmkn ke??hihi ramai jugak yg takut tgk kepala dia tu!! :P

fadhdeela said...

Zue Cancer: nak try meh la mai umahhh!! leh jer deela masakkan tuk zue

fadhdeela said...

saya YANA: mmg suka ikan keli..fav!! tu masak sambal..

fadhdeela said...

Edy Zaidi: hehehe meh la mkn :D

[sutera kasih] said...

perghh..menu kt ats tu sy boleh tahan lagi..tp bila dh tgk yg paling bwh tu..nyum2 tak tahan hehe

Redbloodsnow said...

sayur campur dan sambal belacan tuh nangissss! gulpsss tgk. tp yg tang ikan keli tak..sbb zie tak makan keli..hiksss :D

fadhdeela said...

sutera kasih: hihi sambal belacan tu mmg terbaik dr ladang!!! :)

fadhdeela said...

zie: hihihi ramai xmakan ikan keli..nape erk :P