Tuesday, February 22, 2011

Mak Dara 1st Giveaway (GA)

Posted by FadhDeela at 10:38 PM
Reactions: 
mlm nie br berkesempatan nak update blog aku yg comey nie..bz sikit la 2 3 ari nie..buka blog tgk2 aku telah di tag oleh cksabihah...memandangkan xde bnda nak wat mlm nie meh la try contest nie..mana la tau nasib terpilihhh hihi
ok contest nie cuma suh kita reka 1 nama drama..sbnarnyer aku teringt sgt nak tgk kisah cinta xkesampaian aku kat tv..pernah jugak tgk 1 2 drama seakan2 cite aku tp penghujungnyer menyimpang jauhh..so ada nyer contest nie harap2 tuan wat contest nie leh wat pasal cite aku..hihihi (mak dara nie penulis skrip!!!)

Restuilah Kami!!!

xkira la kalo korang nak kata aku jiwang..hahahahaha jom kwn2 join contest nie..sape menang nama akan masuk dlm drama tu..hihihi *giler glamor!!* aku nak tag kwn aku yg cukup glamor!

Adzriel AB a.k Kak Liza

nak clear lg meh usha sini or click jer kat banner tu

4 comments:

Adzriel AB said...

he..he... banyak le glamour akak ni... meh..tajuk dah ada dl minda ni.. jom..jom.

Adzriel AB said...

yeeee... dah siap..

http://adzriel.blogspot.com/2011/02/mak-dara-1st-giveaway-ga.html

fadhdeela said...

kak liza: nak tgk la ape tajuk drama akak..hihi

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

As Salam .. Idea anda ini sungguh bernas dan menarik dan sayang jika hanya dibiarkan begitu saja..

Anda berminat untuk menjadikan karya anda ini menjadi sebuah novel.. Drama atau Filem... Sila ke link ini

http://www.bicaramakdara.com/2011/11/50-jemputan-untuk-para-blogger.html..

Seramai 50 BLOGGER bakal mendapat jemputan ke acara MC PITCH ini.. Siapa tahu mungkin karya anda akan ditayangkan di novel TV atau di semua panggung wayang di Malaysia. all the best..

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review