Tuesday, February 15, 2011

Kuda bole stim ke tgk manusia???

Posted by FadhDeela at 11:22 PM
Reactions: 
tu satu persoalan tau!! hahahaha giler aku wat entry pasal stim2 nie..korang jgn salah pahammm..!! aku cuma nak tau betul ke kuda bole terangsang ngan manusia???bnda nie jadi depan mata aku..tu sbb aku mcm kompius jer!!
ari sabtu ari tu aku g la putrajaya Karnival Wow..ada la kandang kuda kat situ..so biasa la gedik mcm xpernah jumpe kuda..aku ngan kawan2 aku g sana n ambik2 gambo..ape yg memeranjatkan aku sekor kuda nie tetibe jer dia mcm terangsanggg!!!! secara tiba2 dia punye tuuuttttt tu tercanggakkk!! OoohhMmmaakkKoo!! aku tgk keliling xde lak kuda betina..smuanyer jantannn!! pastu ada sorg bdk pmpn kat depan dia!! hahahahaha 2 andaian aku:

1. dia stim ngan dak pmpn tu or
2. kuda tu GAY!!!! hahahaha *syok kat kuda jantan*
so aku nak tnye korang btol ke kuda leh stim ngan manusia????huhu
nak tau kuda mana yg aku cite??aku ada bahan bukti!! hihi meh tgkkk!!












ish xsabar2 nak tgkkk MIANGGG!!















bdk2 bwh umur jgn tgk!!! aku ada 1 lg pic tp segan nk upload..kalo ramai request br aku upload hahaha

pic aku masa kat Karnival WOW~~

Setan tu la yg paling ssh nak naikk!!!


adik nie bajet model..hihi terbaik la dikk!!

31 comments:

Solihin Zubir said...

kuda gay? ahahha..
ntahla.. x mustahil.. sdgkan manusia stim tgok kuda pon ada.. nauzubillah..

err.. upload la gmbr panas tu.. heheh..

DaddyDian said...

kuda tu sakit dik sebenarnya.. usus dia yg terkeluar tu.. jgn salah faham.. :)

DaddyDian said...

kuda tu sakit dik .. yg tekeluar terjulo tu usus dia sebenarnya.. jgn salah anggap.. :)

aRaN said...

wat da tutt hahahahhaa lol

aLieF si Muncung ManiS said...

hahaha..mcm2..kadang2 kuda ni terangsang sbb suasana kat situ kot..tak pun suhu kat situ panas sgt..sbb tu dia terangsang..huhu

ENTRY BARU ALIEF..rugi kalau tak baca.. -->"CARA-CARA HARDCORE NAK PROPOSE OR PIKAT HATI ORANG YG KITA SUKA""

Zulfikar Hazri said...

nak tengok.. nak tengok.. nak tengok :P

Lelaki Ini said...

errr!
tak tau lew..
sy bukan kuda!
hahahaha
malu2!!!

Redbloodsnow said...

erksss...kena jauhi dr kuda ah pasnih..hehe

Fairus Bin Mamat said...

SO, PEREMPUAN JGN DEKATI KUDA.. NANTI LAIN PLAK JADINYA.. :p

fadhdeela said...

solihin: tah la ada kata kuda tu sakit..xtau la!! hihi br ada 2 undian xcukup lg tu :P hikhikhik

fadhdeela said...

daddydian: yeke??huhu xtau la sbb xpernah lak selidik kuda punye tutt..

fadhdeela said...

aran: saje je nak kongsi2.. :P

fadhdeela said...

alief: mungkin jugak..hihi cian kuda tu xpasal2 jadi topik hangat!!

fadhdeela said...

zulfikar: huhu br 2 undian nie ;P

fadhdeela said...

lelaki ini: deela xckp awk kuda!! hihi :P

fadhdeela said...

redbloodsnow: agak la hihi tp daddydian ckp kuda tu sakittt hihi :P

fadhdeela said...

fairus: btol2..kang xpasal2 jer :P

nurayunni said...

haha..sy rase kude tue ade hormon lebih kot..haha

AMMAR YASIR said...

Bhahaha....hampeh betul lah kuda ni..kuda gay pun ada jugak ke ek?bhahahaha

J.M.R said...

kuda tu nak kencing kot..kahkahka..stim tak bertempat tol kuda tu..

zmanja said...

kuda tu nak tunjuk kegagahannya..hehehe

Mohamadazhan hjDesa said...

haha, nafsu haiwan,

sekarang ni manusia lebih teruk dari haiwan.ish3, na'uzubillah

fadhdeela said...

nurayunni: agaknyer la..hihi

fadhdeela said...

ammar: hahahaha deela agak jer mana la tau kan :D

fadhdeela said...

JMR: hahahaha tah la kuda tu xmalu sungguh..dah la buang air bucuk giler!!

fadhdeela said...

zmanja: hahaha nak tunjuk pun biar la tempat xramai org :D

fadhdeela said...

Mohamadazhan hjDesa: tu la pasal lg sedih bile maulidur rasul pun kena tangkap khalwat!!! sedihhh!

Rashid said...

uisss sempat snap sana ek? hehe ..

Mungkin kuda tu nak bagitau dia kuda jantan .. haha!!

Shareh said...

saje je tu nak tunjuk aset yg dia ade.hehe..papepon still...cant stop laughing...haha!

fadhdeela said...

rashid: hihi sempat sbb pelikkkk tgh normal tetibe jer dia memelikkan tu yg snap tu :P

fadhdeela said...

shareh: hahahahhah agak la..dia nak bgtau dia ada bnda tu kot!! hahahahahaha

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review