Thursday, January 20, 2011

Twenty Five Random...Paham x??

Posted by FadhDeela at 11:02 AM
Reactions: 
alamak kena perah otak nie nak wat entry nie..disebabkan aku kena tag ngan aqi so aku akan berusaha memerah otak aku wat entry nie..hihi mula2 aku xpaham ape bnda Twenty Five Random nie..dah baca smpai abis ape yg aqi wat br aku pahamm!!..25 random pasal diri aku rupanyer..aqi nak tau pasal deela erk hikhikhikhik

:1: suka ketawa..suka senyum..suka buat org ketawa!!
:2: akan jd tegas bile org wat keje main2
:3: open minded..bole terima smua pendapat
:4: xsuka org yg hipokrit!..depan org punye la baik tp blkng mengutuk org..ish2
:5: anak bongsu..kadang2 manja kadang2 x..hihi
:6: org kata aku putih tp aku rasa aku gelap..mcm mana tu??
:7: suka window shopping
:8: suka tgk gelagat org keliling pastu gelak sorg2 hihi
:9: kadang2 terlebih confident kadang2 terkurang confident
:10: minat tgk kete sport mcm ferrari, skyline tp xingin nak memiliki *xmampu la kan* hihi
:11: suka berkete kecik jer xnak kete besar2..leceh nak pakai..
:12: suka online cr info2 kat internet
:13: suka baca blog org bykkan pengetahuan
:14: suka beli perfume..wat koleksi xkisah pun murah or mahal
:15: suka shopping brg dapur
:16: suka masakkk!! pas masak mls nak mkn..suka tgk org mkn masakan kita
:17: hp sentiasa ada kat sisi aku..xsuka bile org call aku xangkat sbb aku pun xsuka bnda mcm tu
:18: xsuka tunggu org tp tgk keadaan la..
:19: paling pantang kalo org rosak mood aku..mood aku ngah ok2 tetibe dia rosakkan mood aku
:20: xsuka org yg nak hangin xtentu pasal tanpa usul periksan!!
:21: suka ambik gambo...suka posing..pernah gak wat fotoshoot walaupun xcomey mana..hahaha
:22: simple jer hidup aku nie..dressing simple nak mkn xkisah tempat simple2..serba serbi la simple
:23: suka jalan2 cr makan..suka try sesuatu tempat mkn yg best2
:24: suka g vacation..holiday!!
:25: suka beli coklat tp kureng kalo nak makan coklat tu
:26: ehh dah abissss...hihihi seronok gak wat bnda nie hihi

ahh selesai dah 25 random pasal aku..so aku nak tag kwn2 supaya aku tau pasal korang..dah wat sila tinggalkan link kat komen erkk
Tags
:
apezs
Fairus,
Mommy Pink,
Kak Matul,
Labah2 Merah
Cik Tom
Daus
aibaks
CucuAtokAji
CinderLala
sape yg xditag nak wat leh jer!! dialu2kann

16 comments:

aQi + GenGkey said...

kui3!!!
anak bongsu gak rupenye..
rse cam sikit lak 25 die ni..
tau mntk 50..
jgn ketawe kuat2 taw..:D
ngee~~

fadhdeela said...

hihihi..
anak bongsu tp xde la manja pun :P
sikit 25 hahaha
xde la ketawa sopann :D

CinderLaLa said...

Alorr...sy dh buat 25 perkara ni... hehe.. Nway...thanksssss... =) Awk leh p kat sini ek..hehe..

http://cikcinderlala.blogspot.com/2011/01/random-things-about-cinderlala.html

ShafiqIzwan said...

sy da buat la cik fadhdeela. nie link die. hehe.

http://jomtgkblogsaya.blogspot.com/2011/01/kena-tag-dapat-award-thanks.html

selipar biru said...

hehehe..
suka cokelat jugak~
tp mkn smpai habis la..hehe

perfume suka kumpul tp xpakai~
kikiki~

selipar biru said...

http://ohdaus.blogspot.com/2011/01/25-random-things.html

aibaks said...

kah3.. kene tag la yerk? hehe

ayushida said...

akak suka tengok org suka ketawa, sebab ia akan berjangkit kat akak...hehehe

Mr.NS said...

err..tmpng lalu..follow u..

fadhdeela said...

cinderlala & shafiq: thanks dah tgk pun 25 pasal kamu..hihihi

seliparbiru: sesama selipar la kita hihi..nape xpakai perfume2 tu..leh bg kita nnt erk :P

aibaks: kena wat.. :P

ayushida: akak mcm kawan deela la..kalo deela ketawa nnt dia akan smbung :P

mr.Ns tq2 selalu la singgah erk!

Adzriel AB said...

ha..ha..sory le tertag deela. coz tak perasan lak ada org lain tag kelmarin. nampaknya byk juga yg sama dgn akak ni..suka coklat, kete kecik, suka jenjalan, minyak wangi, bertenet..jenuh le nak taip.
http://adzriel.blogspot.com/2011/01/25-random-things-about-me.html

anyway thanks deela for sharing..

fadhdeela said...

caya la kak liza byk persamaan kita..hihi

Fairus Bin Mamat said...

HHUII.. BANYAKNYA BENDA YANG SUKA DAN TAK SUKA.. :)

fadhdeela said...

fairus: mmg la!! kamu kena wat jugak! :D

echa rierie said...

haha..ank bongsu jgk ea..
samala..hehe =)

fadhdeela said...

aah la echa..tp kamu manja x?deela xmanja hikhikhik :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review