Thursday, January 27, 2011

Pantai yang Indah Di Melaka

Posted by FadhDeela at 11:33 PM
Reactions: 
hahahahhaah xleh blah aku punye tittle..hihi indah ke pantai yg aku nak cite nie?? indah ape kebenda kalo asyik kena tambak jer!!! geram aku tgk pembangunan kat melaka nie..semakin menjadi2 lak..abis semua pantai diaorg tambakkk..cian nelayan yang ada kat melaka nie..punca pendapatan diaorg sure terjejas...

nie cucu main layang2 ke nenek ngan atok yg main??hihi

pantai klebang yang dekat area umah aku tu dah kena tambak pastu skrg jd tempat org duk main layang2...nak mandi pun dah xleh sbb laut dah jd dalam..semakin senang la pendatang asing berenang masuk malaysia! hihihi

seronoknyer main pasir bdk2 2org nie!!

ari tu aku bwk la anak buah aku g pantai sbb dia sibuk sgt nak main layang2..seronok jer dia main air kat pantai tu..sampai nngs2 xnak blk...cian anak buah aku mcm xpernah tgk pantai lak..huhuhu sedih tol pantai klebang sekarang!!

14 comments:

iwan_dextrous said...

melaka kan maju..hahahahahah...ble ler nk hbis study kt mlake nie..ermm..huhuuh

Zyash said...

Pantai yg tambak kat sane x matang lagi...hati2 kalau g sane, sebab adik lelaki penah terbenam, kete pun tengelam,,,mcm2 la...

mr_mrs mikko said...

waahh..
bestnya pantai.
;)

qhais said...

tambak wat dataran 1 malaysia..huhuhu

fadhdeela said...

menakutkan tol kalo terbenam2 nie..huhu tah la xtau ape tujuan dia wat smua tu..

raudhah said...

salam ...

uihhhh...tomeynya anak saudara tu!!!!

nak culik @ pinjam @ sewa jap je =)

weeeeee....=)

FasiHaH SupiaN said...

comel nya budak tue :)

zati embong said...

haha..sian bebudak 2.xpuas lg nak main kot.haha

Fairus Bin Mamat said...

SABAU.. PANTAI KLEBANG MASIH LAGI DALAM PROSES NAIKTARAF.. :)

fadhdeela said...

raudhah: hihi dia mmg comey :P nak culik xleh..nak pinjam bole tp 2jam jer..nak sewa lg la bole 1jam rm50 hihi :P

fadhdeela said...

fasihah: makcik dia pun comey jugak hihi :P

fadhdeela said...

zati: xleh dah sbb masa tu nak magrib..dah senja sgt.tu yg kena paksa blkk

fairus: dia nak wat ape lg??

Fairus Bin Mamat said...

NTAH.. DULU KATA AREA SITU NAK BUAT MACAM2.. NANTI DI SITU AKAN DITEMPATKAN REPLIKA KAPAL BELANDA, INGGERIS DAN CHENG HO.. SEBAGAIA TEMPAT PELANCONGAN.. :)

fadhdeela said...

pernah jugak dengar pasal diaorg nak majukan klebang tu..tp mcm terkendala jer yg kat depan bintang tu..bertambah jem la klebang pas ni!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review