Wednesday, January 26, 2011

Masjid Putrajaya

Posted by FadhDeela at 12:25 PM
Reactions: 
tgk ukirannyer..pengantin aku ambik kecik jer!
ari tu spupu aku kawen so majlis nikah dia wat kat Majlis Putrajaya *bini org putrajaya la kan* tau slama nie aku duk ulang alik keje kat putrajaya tp aku xpernah masuk kat Masjid Putrajaya nie..hihi skali aku masukkkkk peehhhh cantteekk giler masjid nie..!!! besar lak tu..cun sgt2..

anak buah aku berjoget2 kat dlm masjid nie sbb seronok sgt tempat besar! dr ujung pintu smpai ke hujung sana dia merangkak...terbaikk la sape design masjid putrajaya nie!!!

nak upload video anak buah aku duk hapi sgt kat msjid nie xleh la xtau nape nak upload video asyik failed jer!

3 comments:

miss raihan said...

wahhh...lawa...teringin nak akad nikah kt cni jugak lew =)))

Fairus Bin Mamat said...

ERM.. RASANYA DAH BEBERAPA KALI SAYA SOLAT DI SINI..

fadhdeela said...

tu la pasal..kawan kita ambik gmbo kawen kat sana...cantteekkk sgt!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review