Monday, January 31, 2011

Farid Kamil ngan Diana Danielle Pulak Putus Cinta!!

Posted by FadhDeela at 12:28 AM
Reactions: 
Pulakkk..ari tu si fasha sanda ngan jejai putus cinta..skrg si farid kamil ngan diana danielle pulak putus cinta...ish2 mcm2 la diaorg nie...!! br jer lg rasanyer diaorg nie berkapel..tah la artis nie mcm2 cite..
ari jumaat ari tu xpasal2 aku jd doktor cinta!! hahahaha selalu sgt aku dengar kawan2 aku panggil aku doktor cinta sbb bile diaorg ada masalah msti diaorg cr aku..aku nie suka dengar masalah org..mcm2 cite aku pernah dengar...xpe aku xkisah pun org nak cite masalah dia kat aku sbb aku nie seorg pendengar setia!!
so kepada farid kamil ke diana danielle ke fasha sanda ke bole la jumpe aku kalo ada masalah cinta hahahahaha korang aku cas mahal sikit lg2 farid kamil tu br dpt RM30ribu.. http://www.cute-smiley.com

4 comments:

aliefcmoi said...

hahaha..sampai nak cas..kat artis lagi tu..funny..tu pasal..diana daniel ni perangai tak ubah2..sbb tu farid kamil bengang..tapi,dunia artis mmg mcm ni..akak,,jgn lupa terjah dan FOLLOW BLOG saya taw..jgn lupa..follow taw..hehe--> http://aliefcmoi.blogspot.com/

fadhdeela said...

hihi..kena la cas sbb diaorg kaya!! :P dah follow :)

Solihin Zubir said...

diana tu ex sy...
farid baru dpt taw.. tu yg putus tu.. ;-p

fadhdeela said...

hahahahaa caya2..deela percaya :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review