CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 2, 2011

Faizal Yusof meninggal dunia..

1 lg berita terkejut..smlm ngah duduk ngan famili tgk berita tetibe ada pasal Faizal Yusof meninggal dunia disebabkan serangan jantung (sakit jantung)..*muda lg dah kena sakit jantung* di hospital pusrawi..terkejut nyer!! dah la suka lakonan dia..dia blakon best sgt tp Allah lebih menyayangi dia...kepada keluarga arwah, ister dan bekas isteri arwah semoga bersabar. Al-Fatihah semoga arwah ditempatkan disisi org2 yg beriman...aminnn

6 comments:

shamsiah shamsuddin said...

al-fatihah buat arwah..
hmm kematian tu tak mengenal usia kan..
bile2 je dia leh datang..
yang pasti dia akan dtg...

armouris said...

takziah dan al-fatihah! info tentang serangan jantung di SIHAT SELALU - Bagaimana Serangan Jantung Terjadi

fadhdeela said...

shamsiah: tu la kuasa ALLAH..terkejut jugak!

armouris: thanks for the info

shamsiah shamsuddin said...

armouris : nak info tentang kaki pecah..camne nak rawat kesan lubang2 pada tumit kaki tu?

ShaZa's said...

tu la tu..akak pun terkezutt gek..tu pun asben akak yg bgtau deela. Kalu xtau pun..da ajal dia kan..tp muda lg tuu...

fadhdeela said...

shamsiah: tumit pecah ke??pernah dengar batu sungai x??leh guna tu tok gosok kat tumit..kalo x pun ada produk dr cosway...elok! deela dah try..

kak sha: tau xpe..deela tgk berita..terkejut!! dia dah la pujaan hati den..esokk kita jumpe erkk