Tuesday, January 25, 2011

aku jumpe Ketua Saintis Dunia

Posted by FadhDeela at 3:29 PM
Reactions: 
thanks encet gugels
mcm pelik jer kan aku jumpe Ketua Saintis Dunia..hihi betul uoll i jumpe ketua saintis dunia..padahal aku xkenal pun sape pakcik tu..sbnrnyer td aku g jumpe client kat MOA..pastu g la minum jap kat cafe MOA tu..ngah minum aku on la jap laptop nak tgk email pasal keje..tetibe dtg pakcik nie..

P: awk kenal pakcik x??
A: ermm sori pakcik sy xkenal sape pakcik *dlm hati mak aii takutnyer*

dah la pakcik tu pakai jubahh gelap ngan berjanggut...aku takut nak pandang mata dia sbb takut pukau ke ape sbb kat cafe tu xramai sgt org. pastu aku nmpk lak ada tag kat leher dia..xperasaan tulis ape sbb aku ngah cuakk kan..

P: kalo awk nak tau sape sy try la gugels Ketua Saintis Dunia..
A: ok nnt sy gugels..sy nak off dah nie..ada keje sikit..*aku pun ape lg cabuuutttt!!!*

mak aku pesan kalo xkenal org tu jgn pandang mata dia pastu kalo nmpk curiga cepat2 gerakkk..sape pakcik nie???
blk jer opis aku pun gugels la sape Ketua Saintis Dunia nie??makkk aii pakcik nie dah glamor rupanyer..hahahhahahaha aku jer yg xtau. click sini nak tau pasal pakcik nie..pesanan buat pakcik "jgn la pakai tag mcm tu nnt org ingt org giler"...tp pakcik nie pandai bak kata org ramai..dia pandai bermcm2 formula..

Butiran ringkas mengenai beliau

Nama : Abdul Halim Bustaman
Umur : 55 thn (2008)
Pekerjaan asal : Bekas guru matematik
Pencapaian :-
- Ogos 1992 : membentangkan seminar wacana bertajuk pemikiran lateral, satu penilaian Kritis.
-1997 : Menjayakan seminar ketemadunan di UM
-Penghargaan dan pengiktirafan dalam dan luar negara
-Bertemu dan duduk berbincang mengenai kajian beliau dengan Profesor Douglas Osheroff, pemenang Anugerah Nobel dan pakar Fizik dari Universiti California
-hasil kajian beliau telahpun diiktiraf oleh Pakar Otak Amerika Dr. Kenneth Weason
dan banyak lagi..
No. Telefon : 013-6655254

10 comments:

Fairus Bin Mamat said...

MACAM PERNAH NAMPAK JE SAINTIS NI..

Madam Lee said...

Aku pon pernah jumpa pakcik ni, ms tu dlm train dari ARB ke KL Sentral, bdiri depan aku..aku tunduk jer....takuttttt....

Madam Lee said...

Aku pon pernah jumpa pakcik ni, ms tu dlm train dari ARB ke KL Sentral, bdiri depan aku..aku tunduk jer....takuttttt....

kakibiskut said...

aku biasa jumpa pakcik ni..ok je.. tak de ape pun...

aQi + GenGkey said...

pe motif beliau memakai tag camtu yerk..
ish3...

Ezal R said...

penah jumpa pak cik ni, n dengar die bercerita.. tapi xsure kt mana.. macam pasar malam.. dah lama da..

fadhdeela said...

xpernah tau pasal pakcik nie tu yg cuak giler masa jumpe dia..kalo tau pakcik tu genius dah lama aku mintak formula dr dia..pasal tag tu xtau la nape dia pakai..hihihi tu yg den mengelabah bile dia tegur..hihi :p

A'IM said...

dia nilah pakar matematik...hebat giler dia punya formula... tapi cara dia agak pelik sikit lah ..

ShaZa's said...

hehehehhee..jgn takut deela..pakcik xgiler la..dia mmg cmgitu. Terror nie pakcik nie. Pakcik org perak daaa...dl anak buah akak penah tuisyen ngan dia math laaa...tp xlama sbb pakcik nie selalu merantau. Dulu selalu gek dia ade kat jln TAR.. dia tunjukkan formula dia laa

fadhdeela said...

a'im: tu la pasal..tgk blog org2 smua ckp dia nie pakar math..cara dia tu yg wat org takut kot.. :P

kak sha: tu la kak..ptt dia kena pakai elok2 bg org xtakut..hihi kalo org mcm deela nie xtau mau lari lintang pukang :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review