Monday, January 3, 2011

Afif 1st day pergi sekolah..

Posted by FadhDeela at 10:40 PM
Reactions: 
ari nie bdk2 sek 1st day sek..msti diaorg xcited kan nak g sek..mlm sure dah susun siap2 kasut beg sekolah stokin..hihihi *mcm aku dulu la nak ari 1st day sek* semangat giler!!
ari nie anak buah aku yg sulong..afif g sekolah tadika...comey giler!! dah besar rupanyer afif erkk..cayangg diaa.!! aku pernah tanye dia.
A: awk umur bape??
Apip: Afif danial..
A: anty tnye umur la..
Apip: mana apip tau...smua org asyik tnya sape nama apip jer..

hihihi lawak anak buah aku nie..payah la dia nak sebut bile org tnye nama dia sape..nama panjang berjela...Raja Muhammad Afif Danial..!!! gilos..exam 5minit ambik masa tulis nama jer..tu xmasuk nama babah dia lg...aku pun xingt nama abg ipar aku ape..hahahhahahaha

Smart la apip!!

Bonda anto g skool erkk

Comey la anak buah anty nie!!

dikelilingi awekkkss!!

main jer keje dia!!!

4 comments:

iela said...

comel.. :)

ekspresiruang said...

comel je tgk budak2 1st time masuk skolah. saya pon dh nk timang anak dh. tak sabar lak rasa bila tgk gmbr2 ni. hehe

fadhdeela said...

iela: comey kan..tgk la aunty dia jugakk!!

ekpresiruang: tau xpe tu bkn anak saya..hihi anak buah..comeykan??

intankuterpilih said...

ha'ahla mcm anakku luqmanlaa...

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review