Wednesday, December 22, 2010

Yusry KRU & Maya Karin??????

Posted by FadhDeela at 11:45 AM
Reactions: 
credit tu murai

betul ke??ish2 mcm xcaya jer yusry ngan maya karin tu..kalo btol ape salah nyer masing2 single..duda vs janda..xde sape2 nak marah!!! diaorg pun handsome and cantek so xde hal la kalo ada ape2 hubungan...

wartawan ada tnye btol ke diaorg bercinta tp standard la jawapan artis KAMI HANYA BERKAWAN BIASA!!! yola la maya kalo btol2 bercinta its okk hang pun single xsalah kalo bercinta...sesssuuuaaaiiiiii!!!!

statement maya..

"Tak ada projek filem, kami hanya berjumpa saja. Adatlah sebagai kawan, bila berjumpa pasti banyak yang kami bincangkan. Ada berkenaan industri, kerjaya saya, kerjaya dia dan apa saja berkenaan kehidupan.

"Seperti juga tema-teman yang lain, kami akan keluar lebih kerap. Ikutlah keselesaan masing-masing. Kerana apa yang lebih penting sekarang, saya ikhlas berkawan dengannya. Bukan saja Yusry, tapi begitu juga dengan teman yang lain.

"Kami saling menyokong antara satu dengan yang lain. Dia sokong kerja saya dan sebagai kawan saya turut menyokong kerjayanya," kata Maya yang tidak mahu disalah ertikan keakraban mereka itu.

Yusry and Maya kalo bercinta cepat2 la kawen..sbb korang sesuai sgtt..handsome & cantekkk!!

3 comments:

Tam said...

mula2 kawan biasa pastu biasa berkawan,pastu..???hu hu. ala artis biasa arr.
AMANAH SAHAM BUMIPUTRA

fairus said...

Huh, artis. Kawin2 cerai..

fadhdeela said...

biasa la artis rambang mata hihihi
xpe la doakan yg baik2 jer utk diaorg :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review