Monday, December 20, 2010

Tragedi bas pelancong terbabas: 23 disahkan terbunuh

Posted by FadhDeela at 4:12 PM
Reactions: 

IPOH 20 Dis. – Jumlah kematian dalam tragedi bas pelancong terbabas ketika menuruni Cameron Highlands di Jalan Keramat Pulai, Simpang Pulai di sini disahkan seramai 23 orang.

Ketika ini, 19 disahkan mati di tempat kejadian, manakala empat lagi penumpang meninggal dunia di Hospital Raja Permaisuri Bainun di sini. – Utusan

Ngerinyer!!!! ramai yg meninggal..Ya allah!!

2 comments:

About Cik Aish said...

hurmm...tu lah...nak buat camne kan .da ajal..tp agak ngeri la..takut gak nak naik bas g tpt2 peranginan ni..huuu

fadhdeela said...

tu la pasal..biar la drive sndiri at least kita berwaspada..tp kalo dah ajal cermat mcm mana pun xleh nak elak.. :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review