Wednesday, December 22, 2010

Rumah ku under construction

Posted by FadhDeela at 9:22 AM
Reactions: 
cuti ari tu sempat gak singgah umah aku kat kg *umah aku ke??hihi umah mak n ayah* alhamdulillah dah 60% umah tu siap..dah nmpk la bentuk rumah..insyallah thn depan bln 2 or 3 siap la tu..

kwn2 aku xabis2 ckp mak aku wat rumah sbb aku nak kawennn!!! wei2 gilos ke ape? mmg x la weiii bile masa lak aku nak kawen.. *tau la aku jer yg xkawen lg* kalo btol la mak aku wat umah sbb aku nak kawen ngan sape aku nak kawen???giler la...lg bape bln jer nak siap mana aku cr calon...weii2 jgn wat keje giler..jgn hasut mak aku suh tnye kat aku bile aku nak kawen..rileks la geng muda lg aku nie!!! *ayat xde bf bg la alasan muda lg* hihihihi

dugaan nak wat umah tu mmg byyyykkkkss giler!!! sampai bermasam muka antara 1 sama lain..xpe la makk kita doa jer supaya smua keadaan kembali pulih seperti biasa..insyallah ALLAH dengar kesusahan kita selama nie..aminn

10 comments:

Cik Aish said...

wah wah....umah besar tuuu...bagus2...bila lak kendurinasi myk nye?miahaha

fadhdeela said...

nie la dia salah sorg yg tnye..hihihi
lambat lg la cik aish...
calon pun xdok lg..
nak suh cik aish match maker la.. :P

Thristhan said...

Wow, building a home from Base :). You must have alot of money. Bile nak belanja :p

fadhdeela said...

hahaha bkn duit i la..tu umah mak n ayah i la.. :)

fairus said...

Besau juga rumah tu.. Ni mahu makan belanja samapi 400k ni..

fadhdeela said...

ehh..xde la
biasa2 jer la..
:)

~noor haida~ said...

wow besar la dila..hehe tertutup umah blkg tu =p

fadhdeela said...

syyyyttt..hahahaha bahaya la ida statement ko!!

iela said...

wau..mak ko buat rumah besar rupanye..pasni letak sijil2 kt tingkat atas yea..supaya x dihanyutkan banjir..hehehehe

fadhdeela said...

iela: hahahahahaha siot jer ko kan..umah aku nak siap dah!!!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review