Tuesday, December 28, 2010

Penyokong Fanatik Indonesia kepong penginapan pemain Malaysia

Posted by FadhDeela at 9:17 PM
Reactions: 
hahahahahahaha

Ngapainnnn jadi mcm nie..aduh aii!! pemain malaysia main ngan usaha sndiri kot..prestasi diaorg terbaikk mlm tu!..fizikal diaorg kuattt..masa kita kalah 1-5 xdepun kecoh pakai bomoh la laser la..masa lawan indonesia ari tu pun penonton dia main2 laser!! terima la kenyataan yg Pemain Bola Sepak MALAYSIA berusaha untuk dpt smua tu!!!

suka ayat Raja Gopal yg nie:
“Siapa dia (Markus) untuk menghentikan perlawanan?” tanya Rajagobal.
ehsan berita harian

td tgk berita utama tv3, penyokong fanatik indon wat rusuhan kat tempat tinggal pemain2 malaysia..makk aii ape punye fanatik diaorg nie..mesti pemain kita takut nak g mana2kan..!! xpe2 kita usaha sebaikk mungkin!! penyokong Malaysia nak g tgk bola kat sana pun takut diaorg nie leh wat ape ajer!!! scary giler!!!! ape sengal la diaorg nie!

meh baca paper ari nie pasal Bomoh lak..aduh aii bile masa Malaysia guna bomoh utk menang..kat akhbar dia sndiri ckp diaorg g jumpe bomohh!! see sape yg berjumpe bomoh skrg??zaman moden la..ish2

SEOLAH-olah tidak dapat menerima kekalahan sulung pada kempen Piala Suzuki AFF kali ini, Indonesia berselindung di sebalik pelbagai alasan, termasuk sinaran laser dan bomoh.

Sinaran laser dikatakan punca pemain Indonesia hilang tumpuan, tetapi selepas jurulatih Alfred Riedl mengumumkan faktor itu bukan penyebab kekalahan pasukan kendaliannya, media Indonesia mula mencari alasan lain.

Akhbar NonStop, membuka pekung di dada Garuda apabila merujuk kepada bomoh terkenal Indonesia ketika membuat dakwaan Malaysia menggunakan dukun dalam laporannya, semalam.
“"Kekalahan pasukan kebangsaan Indonesia sudah diramalkan ahli paranormal, Andi S Chalin,” lapor NonStop dalam berita utamanya. Penulis buku Bahasa Setan Dalam Perilaku Manusia itu meramalkan Indonesia akan tewas 3-0 kepada Malaysia. *sape yg g bomoh sbnrnyer??*

“Daripada pemerhatian mata batin saya, saya nampak kita akan tewas 0-3. Kita tewas bukan kerana pemain lemah, tetapi kerana ada unsur-unsur jampi paranormal Malaysia,” kata Andi kepada NonStop menerusi sms tiga hari sebelum final di Bukit Jalil.

Malah selepas perlawanan akhir pertama kelmarin, Andi sekali lagi menghubungi akhbar berkenaan dan mendakwa ada ahli perniagaan Malaysia mendapatkan khidmat bomoh dari Thailand, China dan India..Masyallah!!

meh kita tgk sesama Final ke 2 MALAYSIA vs Indonesia!! Go..go chaiyookk guys..

7 comments:

aRaN said...

diaorang memang la...fikiran macam zaman batu!!! otak sempit..suma ada la..

fadhdeela said...

kann..takut giler!! hope sgt pemain kita or rakyat malaysia kat sana xkena ape2..ish2

CIK IMAKASIHDANI said...

follow u back dear :)
tuk malaysia kte doa dari jauh :)

fairus said...

Inilah gamaknya orang yang tahu menerima kekalahan.. Macam2..

fadhdeela said...

cik imakasihdani: thanks cayang! :P yess doa kejayaan utk malaysia.

fairus: btol2..menakutkann!!

Princess Aina said...

Apsal...??? Apsal final 2?? Derang re-match ke? Haha... Aina xdgr pon psl re-match..

fadhdeela said...

sabo princess aina..hihi Piala suzuki nie mmg kena main 2 kali..kena main tempat sendiri ngan tempat lawan..tp yg penting kita MENANG!!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review