Sunday, December 5, 2010

Mari Menari - Fantasi Cinta

Posted by FadhDeela at 8:29 PM
Reactions: 
dis week punye mari menari xdpt nak tgk smlm..so ada ulangan ari nie!! ngah tgk mari menari!!!!!!! tema dia kali nie Fantasi Cinta..

Pasangan Razif, pasangan Zul & Pasangan Fahmi *cinta terhalang..mcm kisah aku lak!!!* punye tarian sedih giler..leh lak aku nak nngs tgk diaorg menari..kira nyer berjaya la diaorg menari dengan emosi..huhu tahniah2

Raziff & Alia Nadira

Fariz Raeza & Siti Rasyikin

so far pasangan Razif & pasangan ariz aku suka tgk diaorg menari..nnt aku update sape terkeluar..sbb mlm nie 2 pasangan akan terkeluar!!

:: aku update jer la erk mls nak wat enrty br..so yg terkuar minggu nie pasangan rosdi ngan pasangan zarin..

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review