Saturday, December 18, 2010

Jimmy Shanley Dan Isteri Kini Tidak Tinggal Sebumbung Lagi

Posted by FadhDeela at 1:24 AM
Reactions: 
saat hari bahagia mereka

waahh mlm2 nie byk tol gosipp!! mentang2 la br blk lepaking & dating hihi so byk gosip2 hangit dibincangkan..so blk umah duk hadap lappy dan wat entry baru kongsi ngan kengkawan smua!! Cite pasal Jimmy ngan wife..sumber info dr Beautifulnara..hangat lg sensasi!!

Walaupun Nursuhaily, isteri Jimmy Shanley dikhabarkan tengah mengandung sekarang, nampaknya hubungan antara mereka berdua ibarat telur di hujung tanduk. Khabarnya Jimmy dan isteri kini tidak tinggal sebumbung lagi. Masing-masing tidur tempat lain. Sedihnya baru-baru kawin dah kena tidur asing. Tekanan perasaan tue beb!

Katanya punca kemelut rumah tangga mereka berlaku ialah apabila si isteri terpengaruh dengan kata-kata fitnah yang kononnya Jimmy mengahwininya hanya kerana mahukan harta. Untuk pengetahuan, keluarga sebelah perempuan ialah jutawan produk Natasya. Sebab itulah bini si Jimmy Shanley nie putih melepak semacam je.

Buat masa ini, Jimmy tinggal di rumahnya di Subang Jaya manakalah si isteri tinggal di Sungai Buloh,rumah family.

Aduh aii kesian nyer jimmy..br jer kawen dah jadi mcm nie..aku doakan jimmy ngan isteri kekal selama nyer la..
jgn la sampai bercerai berai..br jer kawennn!! sedih la artis2 nie kawen cerai..kawen cerai..mcm main pondok2 jer kawen nie..ishh xtau nak khabo la takut lak kekadang nak berumah tangga..

Pengajaran yang kita boleh ambil dari kisah Jimmy Shanley dan isteri ini ialah, kata-kata nista dan fitnah dari orang luar itu memang sangat merbahaya. Maka jadilah pasangan suami isteri yang tabah dan buat derk dengan apa kata orang lain. Rumah tangga kita buat apa nak percaya cakap orang lain kan?

2 comments:

iela said...

la, ade ye bite ni..baru kot diorg kawen kan..lol

fadhdeela said...

tau xpe..terkejut aku!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review