Thursday, December 23, 2010

Bukti bilik aku BOCOR!!!!!!!!

Posted by FadhDeela at 10:24 AM
Reactions: 
tompok2 taikk unta!!!

pehh smlm aku hangin giler..blk2 jer keje ngan penat nyer tgk bilikkk aku BASAHHH!!! bkn bilik aku mimpi basah tau..hahahahahahhaa huh!! bile hujan jer msti bilik aku masuk air..tn umah aku pun sengal yg amat..suh byr maintenance xnakk!! aku nak tunggu ujung bln nie lambat ler pulakkk dah sabo aku nak brambus dr umah tu..air btakung kat bwh lupa lak nak ambik gmbo!!
bahaya kott kat suis ada airr!!

aku dah seronok duk umah tu tp tn umah aku lak mcm harammmm!! mana x seronok jiran aku smua nyer handsome2 blaka..hahahahhahaha depan umah lak ada umah bujang!! ya ampun gantang2 jejaka2 kat situ...mukakakakaka nak sidai bj pun semangattt giler

5 comments:

fairus said...

Gatal sangat ko ni.. Pegi cepat kawin.. :p

fadhdeela said...

lor..nape lak??
gurau jer la..hihihi :P

Anonymous said...

gantung la yg kecik2...insyaAllah org bujang ske tgk...hahaha...x pn ilang selai 2...

iela said...

wey, mntk tuan rumah kurangkan sewa..banyak kes umah bocor tuan rumah nk sewa asal gk..cekik darah..

fadhdeela said...

iela: tau xpe..menyampah aku!! aku dah pindah punnnn!!! better umah aku yg skrg nie!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review