Saturday, December 11, 2010

Badi Sehati Berdansa!!

Posted by FadhDeela at 1:08 AM
Reactions: 
masa hari bahagia mereka

Badi..??? nak caya ke ngan istilah badi tu?? huhuhu kalo kita tgk2 n kaji2 blkk majoriti peserta utk SEHATI BERDANSA smuanyer bercerai berai..nape erkkk?? diaorg nie mcm jeles lak bile org tu dah bercerai dia pun nak bercerai sama..hahahaha

aku xberani nak kata byk2 sbb aku pun xkawen lg dan aku xde pengalaman nak cite pasal umah tangga nie..huhu

Sein dan Nana telah sah bercerai dengan talak satu hari ini. Sein dan Nana telah berkahwin sejak tahun 2006 dan memiliki 2 cahaya mata. Kedua-dua anak mereka masih berumur kira-kira 3 dan 4 tahun. Semoga penceraian ini tidak menjejaskan masa hadapan anak mereka. Cian anak2..ermmm

Sebelum nie peserta yg bercerai : Asheed Def Gab C dan pasangannya, Sharifah Noor Shima; Atilia & Ariff, Dira & Ash, Radhi OAG & Shazlin, Anne Ngasri & Wafi latest Sein dan Nana..

Bukan lagi gosip, bukan lagi buah mulut bukan lagi rekaan. Bak kata dialog dalam filem pendekar bujang lapuk, ini bukan cobaan , ini betul betul. Kita doakan jer la kesejahteraan umah tangga peserta yg lain... amiinnn

2 comments:

Cik Aish said...

lepasni mari kita lihat siapa yang kene...mcm final destination lak ye..huhu

fadhdeela said...

tu la pasal..hopefully bkn vee ngan shidi la..sweet couple diaorg tu.

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review