Monday, November 1, 2010

Shopping at SOGO

Posted by FadhDeela at 12:53 AM
Reactions: 
ari nie bgn2 jer kemas bilik n kemas dapur sikit..terasa buhsan lakkk..aku pun ape lg kolling2 la sape2 yg ptt *sendiri mau ingt la ekk* :)
aku nie dah la xbape suka sgt g sogo sbb ramai sgt org tah nape ari nie teringin lak g sogo..aku pun beri cadangan nak g sogo la..hahahahhahahaha
sampai2 jer sogo..OMG!!!! Mmmaaakkkkkk aiii ramai giler orggggg..pehh macam mana la leh org duk dlm 1 bangunan ramai2 mcm nie..kalo la ada org bubuh bommm kurang dah rakyat malaysia!! (termasukk aku ngan ??)

rakyat malaysia bershopping!!

sale dia mmg la bestt murah..tp sanggup ke aku meredah ramai2 umat yg berkumpul tu..xsanggup aku nyahhh!!!..moh la kita cr brg kat atas jer xde la nak berhimpit2..sempat gak aku rembat sepasang kasut :p ngan sehelai bj ayah..nak cr bj jugak tp mls la aku nak reda ramai2 tu..*makhluk tu sempat la jugak sebat jeans ngan tshirt..*
dah tu aku pun bsore "moh la kita kuar dr tempat nie...leh demam blkkk la kalo duk lama2 kat sini" aku pun blkkkkk...

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review