Tuesday, November 16, 2010

Sambungan lagu - lagu lama v2

Posted by FadhDeela at 11:18 PM
Reactions: 
mlm2 raya nie..sorg2 kat dlm bilik meh la dengar lagu2 lama...nasib la xjd beraya sorg diri di KL nie..kalo x mau gak banjir dengar takbir..huhuhu *umah dah la blkng masjid* nasib mak aku cian tgk anak dia diperantauan nie..hahahahaha mak aku raya kat KL!!

:: Damasutra – Umpama Mimpi Dalam Mimpi
:: Febians – Rumie Dan Julie
:: Gersang - Masih Aku Terasa
:: Arrow - Niat Di Hati Tak Nak Berpisah
::Crossfire - Realiti dan Fantasi
:: Fotograf - Luka Seribu Rindu
:: Visa - Dalam Gerimis
:: Rusty Blade - Pertaman dan Terakhir
:: Febians - Demi Cinta Ini
:: Junction - Akan ku Kenang
:: Wings - Misteri Mimpi Syakila
:: Wings - Sejati
:: Ella - Tiada Tangis Lagi
Ramlah Ram - Diam2 Jatuh Cinta
:: Ramlah Ram - Ketentuan
*aku dengar lagu nie masa ada idola kecik kat The Curve..bdk tu nama dia syazwani kalo xsilap la..sedap giler dia nyanyiii!!!*

Cukup la utk mlm nie..xlarat lak aku nak cr lagu lagu lama2 yg best2..byk sgt..nnt aku wat entry v3 lak erkk sabo erk kawan2..esok nak raya kena la tido esok nak bgn awal...kalo yg dengar yg v1 click sini
daaa...bye2 :: SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review