Thursday, November 18, 2010

Remaja Comolot!!!

Posted by FadhDeela at 2:09 PM
Reactions: 
ari nie br aku dpt tgk ape yg Hot Chat kat Hot FM ari tu pasal remaja kat pavillian..smua org yg bg komen smua nyer marah, benggang, rasa nak lempang bdk2 tu..puas jugak aku search ape yg berlaku kat situ..
ari nie br aku jumpe video tu kat Utube..YA ALLAH!!!! ape nak jd ngan dak2 zaman skrg nie..rasa nyer bdk2 nie br jer abis sek kot!! berani nyer nak comolot kat khayalak ramai...xmalu ke cik adikkkkk!!!!! dah la muka ko terpampang 1 MALAYSIA leh tgkkk..msti org akan ckp "Anak sape tu???"...sape yg malu?? merek ngan keluarga mereka yg malu!

video

giler dak2 skrg nie...

Kalo la tu adik2 aku...lama dah kena sepakkkkk ngan aku..buek maluuuu keluarga jer..xnak komen byk2 sbb aku takut bnda tu jd kat keluarga aku! aku kongsi kat smua org utk beri teladan..

1 lg video yg kwn aku tunjukk lain lak cite dia..td romantika de amor kat khayalak ramai nie sikap remaja KURANG AJOR!!! ya allah ape la dosa dia yg ko lempang org tua tu..ape jenis manusia la korang nie..nmpk bgs sgt la dpt wat org mcm tu..aduh aiii *kalo la adik2 korang ape korang nak wat ngan org2 mcm nie..???* wat malu bangsa n agama jer!!!

video

sgt kurang ajar!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review