Wednesday, November 17, 2010

Ragam Hari Raya..

Posted by FadhDeela at 6:57 PM
Reactions: 
Juadah di pagi raya

Aqif budak comey!!!

Raya2 nie mcm2 gelagat..walaupun raya haji jer tp tetap ada makanan kegemaran aku bile raya...msti la yg masak adalah MAKK aku! hihihihi

aqif mkn ketupat x masak...hihi

mlm raya tu kitaorg hanyam ketupat..tiap kali raya msti kena blajar tp xpernah yg jd *last2 terbelit tgn aku sndiri* hihihi.... afif & aqif pun sibuk nak wat..abis ketupat tu dia mkn nyer..berbelit tgn ngan daun kelapa..ish dak2 nie mcm2 ragam..tu blum haziq join skali..

video

kitaorg bkumpul kat rawang *umah akak aku* smua ada cuma kakcik jer xde..cian dia kena raya kat ipoh sbb hubby dia keje..hikhikhikhik

AFIF, AQIF & ARISSA

tgh ari tu spupu aku lak dtg...lg la meriahh!!! tgk anak2 buah aku main..suka la afif ngan aqif arissa dtg..mcm2 gelagat!!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review