Sunday, November 21, 2010

Fauziah Latif Bercinta dengan Uncle Seekers??????

Posted by FadhDeela at 2:57 PM
Reactions: 
OhhMakkkKO...biar betol bnda nie??mcm2 hal la...jap ngan permaisuri aisyah skrg ngan fauziah latif lakk..korang tgk sndiri la gmbo diaorg nie..aku dpt gambo nie pun kat blog dia sndiri...ape motif sbnrnyer erkk..baca dan lihat la sndiri then korang nilai la sndiri..hihihihi

gurau senda unkel ngan fauziah latif

Fauziah Latif ngan cucu unkel

nie ke yg dia panggil 'SAYANG' hahahhahhahaha

sape tah 2org pmpn nie..

ayat2 dr entry unkel:

Dengan detik masa yang berlalu, saya menyedari Aishah telah mula memendam perasaannya terhadap saya....pada ketika itu saya agak terkejut kerana saya sudah mempunyai seseorang yang sangat saya cintai sayang. Saya tidak akan mendedahkan siapakah gerangannya kerana dia tiada kaitan langsung dengan kisah ini.

Saya terus merawat dan meluangkan masa bersamanya dengan memberinya nasihat dan kaunseling....kekadang dengan kehadiran Sayang saya. Saya sangat menghormati dan kagum pada Sayang saya memandangkan dia seorang yang sangat tabah melalui perkara ini bersama saya. Dia merupakan seorang yang sangat memahami (understanding) yang pernah saya kenali dalam hidup saya.

Tuhan sahaja yang tahu betapa saya sangat mencintainya. Dengan izin Allah, kami akan berkahwin suatu hari nanti, kerana perhubungan kami sudah terjalin beberapa tahun.

Yyyyyyaaaaakkkkksssssssss....WTH smua nie????!! hohohoho xoxoxoxo

2 comments:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

teringin pula aku ingin menumbok perut uncle seekers ini..

amatlah getik ayat ayatnya...

fadhdeela said...

geli kan??huhuhu bajet jer unkel tu

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review