Wednesday, November 3, 2010

1 hari mcm2 hal..

Posted by FadhDeela at 12:52 AM
Reactions: 
dlm 1 ari jer mcm2 hal berlaku..aduh aii pening kpala aku..dah la demam aku pun xbaik lg..nape la org2 nie suka menyusahkan aku ahh??? xleh ke tgk aku senang sikit!!!
pas lunch td pas blk mkn tetibe si baie duk mengelabah gtau mbr opis aku kena mrh..teruk kena bambu ngan bos aku...alah aiii *org tua* tu nape lak ari nie..sure ngah bad mood (monopos agaknyer :P)..aku pun xtau ape puncanyer mbr aku kena mrh..tp aku dah masak sgt perangai bos aku nie..kalo nak mrh org ikut suka ati dia jer..nak tengking org ke nak maki org ke xkira keadaan...aku kena tengking dulu pun wat budus jer *walaupun aku pandai* hahahhahaha slh org lain aku lak yg kena mrh..ptt ke??? ish2..

mbr aku turun jer dr jumpe singa lapo tu, dia tgk kitaorg terus dia nngs...alamakkk!!! jgn la nngs beb nnt aku nngs sama..*bkn aku nngs jugak ke?* hahahahaha..ape kes la org tua tu, rasanyer problem dia kecik je kot!!!!! xde la besar sgt..pihak lain yg xleh nak bg feedback so jgn slhkan org lainnn!!

bab tu dah lepas dtg lak 1 lg batu besar kat kpala aku!!! sengal punye tuan umahhh!!! leh lakkk suh aku bg notis kuar umah..aduh aii br aku selesa duk umah tu dia wat hal dah..sbbnyer kitaorg nak ambik duit sewa umah then byr maintenance yg dah berbulannnnnn2 XBAYAR!!! kami nie nak senangkan hang xyah dtg sini byr maintenance...aduhh nape la mcm2 perangai manuasia nie..pening kpala aku ler!!
dah disbbkan org halau kita so kitaorg pun bg la notis!!!..leh lak dia reply "ok thats good!" OMK main kasar lak akak nie..kitaorg bgtau baik2 kot..BAHASA BUDAYA KITA la cik kak!!

mlm nie lak ngah wat karangan nie leh lak lappy aku nie shut down tetibe!! wei lappy jgn bikin panassss...dah la aku nak tido!!! Zzzzzzzzzzzzzzz

2 comments:

Anonymous said...

Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.

fadhdeela said...

hahahahhaahhaa lawakk sungguhhh pantun kamu hihi :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review