Wednesday, October 6, 2010

Sakit Pingagng..

Posted by FadhDeela at 10:49 AM
Reactions: 
Aduh sakitnyer pinggang aku..rasanyer dah seminggu kot pinggang aku sakit..minggu nie 2hari aku mc nie msti sbb aku berdiri lama (jd pak pacak kat amcorp mall) n pakai heels lak tu..aduh aii sakitnyer..nak nngs jer rasanyer.. =,(

Sape2 tau x mana nak cr tukang urut kat sini..huh sshnyer nak cr tukang urut kat sini..nak blk mlk xleh nak duk lama dlm kete..sedeynyer. (mcm nie kot encet peyja sakit pinggang yg selalu dia cite kat aku)

ari nie kena masuk keje jugak walaupun sakit lg..tahan je la kang mc lama2 bising lak bos aku nie..huhuhu..bos nak blkkkkkkkkk!! xleh nak duk lama nie.. :(

ape nak wat bg hilang sakit nie?

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review