Thursday, October 28, 2010

MBB dimandikan...

Posted by FadhDeela at 3:49 PM
Reactions: 
akhirnyer smlm aku mandikan jugak MBB aku..waaaa sorry cayang i xsempat la nak mandikan u..so i bwk u jumpe abg la..dia yg akan mandikan u hihihi..smlm mandikan pun sbb terpaksa..hahahahahhaha bau kete aku dah macam tongkanggg *giler babas bucuk dia*..kete aku busuk sbb lauk bwk g opis ari tu tumpah..puas aku cr mana dtgnyer busuk nie..rupa2nyer lauk tumpah..huh!!!!

Seksi abg la tu..hihihi

sblm mandikan cayang aku g jenjalan dulu kat Mid Valley..hahahahaha..nak g tgk wyg tp cite smua kol 12am ke atas..aku pun sampai lmbt mane xnyer..huhuh :( ape leh wat dah jem..lain la kalo kete aku ada sayap leh gak aku terbang terus smpai mid..

smbil2 tunggu cayang aku mandi..kami pun melantakk la PIZZA HUT (tajaan dia)..lama jugak aku xmkn pizza nie asyik duk mkn domino jer..3keping selesaiiii.. :D *org belanja mkn sekeping jer??* xptt aku nie.. hikhikhikhik

PIZZA HUT

selesai smua urusan kitaorg gerak blk...on da way blk tu..Ya allah ada xcident pulakkkkkkk..aduh aiii ketor kpala lutut aku..MOTO VS LORI...aduh moto ko xnmpk ke lori tu leh lak ko langgar belakang dia..terpacak moto tu cium punggong *sopann ayat aku* lori..gaya mcm laju jer...seram sejuk aku tgk 2org bdk moto duk terbaring kat situ..xtau la keadaan diaorg mcm mana *si dia* xbg aku tgk sbb gaya moto tu landing macam xde harapan dah dak2 moto tu..(semoga ALLAH selamatkan mereka)

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review