Monday, October 11, 2010

Kejadian 10.10.10

Posted by FadhDeela at 2:52 PM
Reactions: 
mcm2 berlaku 10.10.10 nie..smua org berebut2 nak ambik tarikh tu wat majlis..dlm ada yg bersuka ria ada jugak yg berlaku kejadian mengerikan...

Perkahwinan:

1. Datuk Dr Sheikh Muszaphar & Dr Harlina

Datuk Dr. Sheikh Muszaphar & Dr Harlina

Tahniah buat Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor yang telah selamat melangsungkan majlis akad nikahnya pagi tadi. Rancangan Nona di TV3 ada wat siaran ulangan pernikahan n persiapan resepsi mereka.. Malam lak ada Live kat tv3 kol 9pm. aku layan ngan dak2 umah..
Sama cantik sama padan, bagai pinang dibelah dua. Dr. Harlina Mohd Yunos seorg yg hapi go lucky..ceria sgt muka dia..sgt comey..tp Dr Sheikh muka ketat sikit mungkin kepenatan kot..Semoga Perkahwinan angkawasan negara ini bahagia dan kekal ke akhir hayat.

2. Datuk Sani & Fatimah Dalilah


Sani Express & Fatimah Dalilah

Majlis pernikahan Datuk Sani dan Fatimah Dalilah telah diadakan di Masjid Kristal, Terengganu. Wang hantarannya ialah RM100,000 (kalo xsilap la) dan pengantin perempuan menerima sebuah kereta mewah & umah kot..smua maklumat ehsan encet gugels yang berharga lebih kurang RM400,000. Bertuah badan si pengantin perempuan dapat suami yang berkemampuan.

3. Jimmy Shanley & Suhaila

Jimmy Shanley & Suhaila

Xsangka lak jimmy nie akhir nyer menamatkan zaman bujang nyer..pengantin perempuan nie kalo xsilap umur dia sama ngan umur aku..hihihihi. dia jugak anak kepada pengasas kosmetik natasha..(perasan x bj pengantin mcm ketat jer) xleh nak bernafas je aku tgk :D

4. Aqasha & Noor Baizura

Aqasha & Noor Baizura

Kuning sungguh pengantin nie..sakit mata aku..huhuhu xtau pun aqasha nak kawen. aku dpt info nie pun dr Beautifulnara..tq

5. Bienda & Kamarul
Bienda & Kamarul

Persandingan yg aku paling admiree dlm byk2 yg kawen 10.10.10 nie..cantek sgt tema kawen diaorg..sgt cantek!!! Bienda pun lawa giler..husband dia pun handsome..(nice colour merah hitam putihhh) - kaler aku plan utk kawen yg xjadi!! =(

last kali kawan aku masa sek dulu kawen..rafeuddin & pasangan..xde gmbo yg leh dikongsi sbb x g pun xdpt jemputan..huhuhuhu mmg kecik ati jugak la ngan effi sbb dia xjemput aku ngan adah!! tp xpe la aku doakan asalkan ko bahagia smpai akhir hayat!

Ensan encet gugel

Ramai yg kawen ada jugak berita sedih..xcident yg paling mengerikan..meragut byk nyawa..
kalo siapa berani nak tgk gmbo2 yg mengerikan tu leh la tgk kat beautifulnaza punye page..
Al-Fatiha buat arwah mangsa2 yg beragama islam....Al-Fatihah

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review