Tuesday, September 28, 2010

Selamat Hari Raya..

Posted by FadhDeela at 3:18 PM
Reactions: 
Family ku tersayang...

ari nie aku nak kongsi sikit gmba raya thn nie..mmg raya thn nie xde makna bg aku..mmg terasa sgt raya thn nie..terasa sunyi+buhsan+xhapi+persiapan pun menarik+mcm2 la aku raya thn nie..thn nie pun raya kat umah akak jer kat rawang..

Selamat Hari Raya

Omak ku tercinta

Apak den tersayang...

thn nie aku cian tgk mak aku..aku tau dia sedih sbb xdpt raya kat kg..walaupun dia mcm xkisah jer tp aku tau dia sedih..smua masakan dia ptg raya tu smua x menjadi..erm ape leh wat mak sabo jer la..huhuhu setiap yg sesuatu kejadian tu pasti ada hikmahnyer..(poyo jer aku sndiri pun xkuat nak hadapi) :D

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review