Monday, August 2, 2010

Berangakt ke Bandung...

Posted by FadhDeela at 11:43 AM
Reactions: 
akhirnyer aku pergi jugak ke Bandung...best tu mmg la best..sgt2 best tp sedih sgt2 kena tinggal smua2 yg indah kat sini..
weekend b4 g sana dah spent masa jln2 kt KL..kenangan yg cukup indah bg aku ngan dia setelah ape yg berlaku antara kitaorg...aku rasa bnda tu sungguh sedih bile aku dengar pengakuan dari dia..huh!!! berat tol dugaan kitaorg.. :(
pg2 subuh dia anto msg yg leh watkan aku menangis lg..sedihnyer aku phm perasaan dia tp aku xleh nak wat ape2..ape yg mampu aku wat???ape la nasib kamii...ayat2 dia cukup membuatkan aku menangis malam tu...
sehari b4 aku g...skali lg dia nak jumpe aku...Ya Allah beri la aku kekuatan..aku mmg syg sgt2 kat dia tp ape leh aku wat??ape yg mampu kami wat?? sayu ati aku tgk air mata dia meleleh..aku minta maaf byk2..aku xleh nak wat ape2..aku dihukum tanpa mereka kenal sape aku???!!
ari aku berangkat ke Bandung..bertubi2 dia msg aku..dia kol aku..sori abg kelam kabut ari tu..aku kol dia smbil berjln menuju ke flight..huhuhuhu meleleh air mata aku dengar sore dia..byk pesanan dia utk aku..thanks abg..sy akan ingt pesanan abg tu..sedih sungguh cite kami..

kat Bandung aku mmg best sbb leh shopping tp aku rindu kat dia..aku teringt kat dia..aku hanya leh msg dia bape kali jer sbb rate dia mahal..aku dah la xleh terima makanan kat sini..waaaaaaaaaaaa!!! abg rindu sgt kat abg...

Meh layan lagu Bila Rindu - Ruffedge

Dikeheningan malam,
Termenung ku berseorang
Tak lena mata dipejam
Terdengar suara terngiang
Suara merdu yg disayang
Bagai kau didepan mata
Ku capai tapi tak kena
Sukarnya memendam rasa
Ingin ku luahkan kata

Korus:
Bila rindu,
Terkenang mu sayang, terasa sayu,
Syahdunya jiwa ku bila malam makin kelam,
Jauh terbang diri ku melayang,
Aku rindu,
Sentuhan mu, ku rasa sayu,
Inginkan jiwa mu selubungi jiwa ini,
Bawa ku dalam pelangi,
Melepasi batas diri ini.

Jauh angan ku lena
Kurasa kita bersama
Kau bawa daku kesana
Ke alam kisah yang lama
Kenangan didalam jiwa
Bila terjaga semula
Disisiku kau tiada
Sukarnya ku pendam rasa
Inginku luahkan semua

Sesungguhnya kita mestilah
Wujudkan sefahaman dan hormat menghormati
Ikhlas kasih
Sabar insyAllah kita akan
Bertemu semula

Aura yang memecah semesta
Menyampaikan pesan kesunyian dikala sendirian
Kesepian menyelubungi hari-hariku
Disajikan dalam doa-doa rindu
Yang menanti kau datang dan pergi
Seperti mimpi-mimpiku fantasiku
Bukan dongeng lagi yang sayup kedengaran
Disisi cuping di setiap corong
Lorong yang lohong
Benar ku tak bohong
Bila hati menyanyi




0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review