Thursday, July 22, 2010

Kawan.. T T

Posted by FadhDeela at 8:53 AM
Reactions: 
Kawan...tajuk lagu yg leh wat aku nngs!! dia wat lagu and simpan dlm hp aku..malam ari tu br aku terperasan bnda tu dlm hp aku..Ya ALLAH jatuh lg air mata aku..nngs lg aku..lagu tu mmg cukup wat aku sedih la..waaaaaaaaaa..pg smlm dia on YM..aku tnye dia pasal lagu tu..huh!! mmg saje dia simpan lagu tu dlm hp aku..dia nak aku simpan n dengar bile rindu kat dia.. T T

sikit pasal lirik lagu tu:

Hanya aku yang mengingati mu
Hanya aku yang sedang memerhatikanmu
Pasti datang waktu sesaat rindu
Bile jiwa kosong kau dtg tepat ke arah ku
(mcm tu la liriknyer sbb aku xleh nak denagr sgt lirik dia..)

sedihnyer aku bile dia ckp mcm tu...ape salah kami!!!! restui la kami!!!! dia pesan simpan lagu tu elok2 sbb lagu tu hanya ada pada aku jer..dia sndiri pun xde salinan lagu tu..biar la aku jer yg dengar n simpan lagu tu buat kenangan aku ngan dia..TQ abg!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review