Wednesday, June 2, 2010

SEMALAM...aku gembira ke??

Posted by FadhDeela at 11:57 AM
Reactions: 

SEMALAM...

ermm lama jugak la aku ckp kat phone..dr kol 8.15pm - 9.45pm
ape aku rasa??
hapi ke sedih ke kesian ke??
aku xtau...!!!!
tp mmg hapi sgt la sbb sore tu dah lama aku xdengar..
speechless aku bile nama tu terpapar di skrin HP aku...
btambah speechless sore tu aku dengar...
waaaaaaaaa..but im COOOOOLLLLL (cool ke??) hihihihi
ape yg aku bualkan dlm hp tu xleh nak cite la sbb bnda tu agak personal sgt2..
biar la menjadi teman dlm hati aku hikhikhik (ayat xleh blahh)

pesanan penaja: sabo la anggap la smua nie dugaan utk kita..ape yg ko rasa sama ape yg aku rasa sblm nie..aku tau SAKIITTT, KECEWA, PUTUS ASA..smua ada tp ape kita leh wat ALLAH jer yg tau ape jln cite n ape yg kita akan hadapi selepas nie..kita doa la sama2 utk yg terbaikkk..AMIN

p/s: lagu nie byk giler kenangan..waaaaaa :p

video

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review