Friday, June 18, 2010

Makhluk Halus...

Posted by FadhDeela at 10:27 AM
Reactions: 
minggu nie ada jer bnda2 pelik kat badan aku..huhuhu sana sini lebam2 badan aku..mula2 aku perasaan kat pangkal peha..keesokan ari nyer muncul lak kat kaki n tangan aku..ape bnda nie???pelikk jugak aku..dulu ada kena tp dah xde dah..nie jd blk..alah aaiiii ape bnda lak yg suka kat aku nie..hukhukhukhuk
ada kwn aku ckp mcm kena "hisap bnda tu" ermmm bahaya nie..!!
aku pun gugel cr doa2 untuk hindar makhluk halus nie..so aku share la ngan korang smua..ptg nie nak blk kg utk berubat...insyALLAH ngan iziNye.. amminn..

Doa Hindar Syaitan Terjemahan:Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna daripada setiap musuh dan kecelakaan, juga daripada setiap syaitan yang tercela. Aku belindung kepada Allah yang esa lagi mulia, daripada setiap musuh dan orang yang hasad , juga daripada syaitan yang derhaka. Dengan nama Allah yang maha pemurah terhadap hambanya dengan firmanNya “Sesungguhnya Kami telah jadikan manusia itu dalam keadaan sebaik-baik kejadian”.

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review