Wednesday, June 2, 2010

Kami g lagi tempat tu..WILLIAM Kelana Jaya

Posted by FadhDeela at 9:20 AM
Reactions: 
waahh mlm smlm sedap giler g mkn kat WILLIAM Kelana Jaya..terbaikk la kat situ..mmg best makanan dia..puas hati tol la makanan dia..
kali nie g ngan seseorg minah nie..Miss Ma (bkn nama sebenar) dia yg blanja...bergabung ngan Miss K (bkn nama sebenar jugak) mintak maaf byk2 nama ahli mesyuarat tingkap xdpt nak dinyatakan sbb2 tertentu hikhikhikhik..gmbo2 ahli parlimen pun xdpt disiarkan..so aku ambik jer la gmbo makanan yg menyelerakan..so hanya gambo aku yg comey jer la leh dipaparkan..hikhikhik
Tgn2 masing2 jer la aku publish kan..hihihihi
waahhh muka menyelerakan!!! terbaikk la piza dia..sape nak g mkn kat sana aku leh ckp g la utk menjamu selera..tp kepada yg HIGH CLASS punye org xyah la sbb dia kedai biasa jer kedai warung tepi jln..kang xlalu lak nk mkn..alah aku tgk org yg mkn kat situ smua pakai kete mewah2..so sape yg perasan HIGH CLASS tu renung2kan la dan selamat beramal.. :P
Abis la diet aku..hukhukhuk

Nie minuman kami...strawberi banana, avocado kiwi 2 ngan air honey dew

Nie menu kami yg pertaman...Pizza ielela..kata si mangsa..hahahhahaha sbb lupa nama piza nie
Nie menu kami yg ke 2..hahahha arabiata spegeti seafood..(aku rasa la nie nama dia) hikhikhik
Nie yg terakhir request by miss K..menu nie jer aku ingt hikhik NASI GORENG KETAM...

nie..bile dah selesai melantak..hahahahaha mmg licin la kalo bwk kami2 nie g mkn..xrugi la.. bak kata org xbaik la membazir.. :P

meh aku bg info sikit pasal William nie:
Lokasi: Kelana Jaya SS26,Kelana Jaya.. area nk ke LRT KJ

Halal: bab halal...jgn risau..memang halal...actually William nie keturunan Baba n Nyonya
yang masuk Islam...ade lagi satu kedai....nama Murni...lebih kurang gak..coz Murni adelah adik kepada William..

Harga: mmg berpatutan la..xde mahal sgt xde la murah sgt tp bg aku kalo sedap mahal sikit
pun xpe..

2 comments:

Anonymous said...

sapa bagi tau hang kata wiliam tu masuk islam??

fadhdeela said...

byk baca kat blog pasal wiliam nie :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review