Monday, June 21, 2010

Happy Father's day!!

Posted by FadhDeela at 8:44 AM
Reactions: 
Last week father's day..so aku, akak n abg aku pun celebrate la ayah walaupun dah ujung bln..kakcik xdpt join sbb laki dia kijo..sori la kakcik oiii kek ko den mkn kan..hahahaha
kek di sponsor oleh akak aku..hikhikhikhik sori la ujung bln adik mu nie kekurangan sikit ahaksss...cup kek nie sgt la cantek so xsampai ati nak mkn..sedappp kek dia..so leh la tempang next time..nak tempah tok bf xde bf so tempah la utk kengkawan or diri sndiri..hihihi
kalo ada sape2 minat leh la tgk FB aku ada tuan yg wat kek nie kat FB aku..nama dia MIZA MIZO..

Cup Kek father's day..To HJ YAAKUB bin Othman..we love u so much..walaupun anak2 ayah nie sgt degil n xnak dengar ckp ayah tp kitaorg sayang kat ayahh...muuaaahhh2x

nie cup kek afif..sbb dia sibuk sgt nak kek..so akak pun beli la utk dia...

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review