Wednesday, June 30, 2010

D.E.M.A.M!! T_T

Posted by FadhDeela at 3:32 PM
Reactions: 
Demam!!! asyik demam jer aku nie..nape ngan aku nie..xabis2 asyik demam..demam..demam..penat la nak demam..panas nyer badan aku nie..stress la mcm nie..bile aku mengadu aku demam suh mkn ubt letih la asyik nak mkn ubt..bdn aku nie penuh ngan ubt jer la kalo mcm nie..
aku mengadu, aku demam wat xlayan jer..mcm la xtau bile aku demam perangai aku lain sikit..manja+mengada+mintak perhatian!! tp nape sikit pun xnak phm..nape wat2 xtau..yela aku tau siapalah aku dah skrg nie..aku kecik ati sgt2 tp wat xphm jer la..biar jer la..kadang2 aku terpikir jugak nape thn nie hidup aku sgt derita..nape smua kesedihan muncul dlm hidup aku thn nie..Ya allah bg la aku kekuatan utk harungi smua nie..bg la aku kekuatan utk teruskan hidup nie..

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review