Friday, May 28, 2010

otw blk melaka..

Posted by FadhDeela at 8:49 PM
Reactions: 


plan nak blk kg mlm smlm last2 pg td 10.30am jugak br gerakk..huhuhu aku blk mlk ngan dak akak n anak2 buah aku...dah besar dah aqif nie..bulat jer..hihihi comeeeyyyy!!
boring2 ambik gmbo budak comey 2org nie..
kol 12pm aku pun smpai mlk..huhuhu nie yg mls kalo blk mlk nie mkn sure xleh kawal..abis diet den la..mak nie masak sedap sgt la tergugat iman..tolonggg!!
ermm esok aktiviti umah kawen byk giler..pg esok nak umah keynid..ramai dah kawan2 sek kawen..waaa mak yg statement mencengkam jiwa beb..

khas buat ibundaku tercinta: mak kalo ada calon adik pun nak kawen mak..xde sape xnak kawennn tp disebabkan peristiwa tu ermm lum terbuka lg pintu hati den nie nak cr pengganti!!!
kpd si dia: kalo x sure kita dah nak kawen kan...waaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

k la esok aku smbung update lg leh masukkan gmbo kawen keynid nnt.. :P

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review