Thursday, May 27, 2010

farewell kakct & areep

Posted by FadhDeela at 4:44 PM
Reactions: 
today last day kak ct n areep..huhuhu nape erk org yg berdedikasi n leh wat keje dia leh lepaskan macam tu jer..xphm2 manusia nie..

last nite BLESS TEAM wat farewell diaorg kat KETAM VILLAGE IKANO..huhu mkn steamboat..best ke??ermm bole la tp xleh blah ada 1 jenis ikan yg telah kami beri nama USUS!!! hahahahahahha giler kentang la tgk mula2 agak geli jugak la..si kema smpai xlalu nak mkn blk umah leh lak dia kuarkan blk isi2 dlm perut dia..ish2 kema nie org suh mkn yg ko imagine nape?? :P parah dak nie..

happening jugak mlm td sbb aku dah lama xenjoy n bergumbira mcm smlm..

skrg nie ngah tunggu time nak blkkkkkk...yyaahhuuuu nak blk MELAKA jap ag..nak jumpe apip ngan aqif..rindu kat diaorg!!




0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review