Thursday, May 27, 2010

27th May...nak wish ke xnak nie???

Posted by FadhDeela at 10:50 AM
Reactions: 
waaaaaaa..teringt moments 27th May 2009..indahnyer time tu..rasa sgt2 bahagia smua org jeles tgk kebahagiaan aku..kejap jer dah setahun tp thn nie dah xmcm thn lepas..huh xtau la nak ckp mcm mana perasaan ari nie..sedih ke hapi ke gumbira..leh x kalo nak putar balik time tu??nak tgk gmbo la terubat sikit perasaan tu..ermm perlu ke aku wish kat dia..kalo aku xwish jgn pikir aku lupa smua tu..aku sikit pun xpernah lupa smua tu..semua tu ada kenangan terindah bg aku..Hapi Besdayyy!!!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review